سلامت گوش

  • ۰
  • ۰

امکانات و مشخصات سمعک وایرلس


ویژگی سمعک وایرلس چیست؟

آیا می دانید سمعک وایرلس چیست ؟ در دنیای مدرن امروز وابستگی به گوشی های هوشمند تلفن همراه، تبلت و دیکر وسایل وایرلس برای ارتباط با انسان های دیگر بسیار زیاد شده است. برای توضیح این که عملکرد سمعک وایرلس چیست ؟ باید گفت که برندهای سمعک از فناوری وایرلس استفاده می کنند تا سیگنال های دریافت شده را از طریق ارتعاش انتقال دهند. این فناوری تغییر شگرفی در تولید سمعک ایجاد کرده است.

کیفیت صدا

فناوری وایرلس به دو سمعک کمک می کند هماهنگ با هم و به صورت سیستمی کامل عمل کنند و ورودی صدا برای هر دو سمعک به اشتراک گذاشته شده و پردازش صدا هماهنگ انجام می شود.

فکر می کنید واحد سرعت انتقال داده در سمعک وایرلس چیست ؟ سرعت انتقال داده در سمعک های وایرلس را با واحد نانو ثانیه اندازه گیری می کنند. پردازش صدا به صورت هماهنگ باعث می شود که صدا نیز همزمان در گوش فرد پخش شود و احساس بسیار خوبی از کیفیت صدایی برای فرد ایجاد کند.

تمرکز و مکان یابی

انسان به علتی با دو گوش متولد می شود. شنوایی از طریق دو گوش سبب می شود مغز بتواند منبع تولید صدا را تشخیص دهد. دقیقاً به همین علت توصیه می شود افرادی که از هر دو گوش دچار کم شنوایی هستند از سمعک دوگوشی استفاده کنند. در گذشته دو سمعک به طور جدا از هم عمل می کردند. این مسآله باعث می شد پخش صدا در دو گوش با کمی فاصله زمانی انجام شود و شنوایی را به خوبی بهبود نبخشد و افراد منبع صدا تشخیص ندهند.

فناوری وایرلس به خوبی توانسته است دو سمعک را با هم هماهنگ کرده و این مشکل را رفع کند. با استفاده از فناوری وایرلس منبع صدا راحت تر تشخیص داده می شود و صدا طبیعی تر به گوش برسد.

راحتی در استفاده

کنترل و تنظیم سمعک ها با قابلیت وایرلس یا بی سیم بسیار ساده تر از قبل شده است و استفاده از سمعک ها شرایط راحت تری برای مصرف کنندگان دارد. با قابلیت بی سیم امکان انتخاب برنامه با یک سمعک و تغییر صدا با سمعک دیگر امکان پذیر است به نحوی که تغییرات بر هر دو سمعک اعمال شود. به این صورت فرد با لمس تنها یک سمعک تنظیمات هر دو را تغییر می دهد و دچار دردسر نمی شود.

اتصال

یکی از مهمترین قابلیت های یک سمعک بی سیم، امکان اتصال ان به تمام دستگاه هایی است که از فناوری وایرلس یا بی سیم بر خوردارند. این امکان باعث می شود فرد صدای دستگاه های پخش کننده ی وایرلس را مستقیماً درون گوش خود بشنوند و مهمترین کاربرد آن استفاده از تلفن همراه هوشمند است.

در این نوشته بررسی کردیم که کیفیت صدایی و دیگر قابلیت های سمعک وایرلس چیست ؟

منبع: امکانات و مشخصات سمعک وایرلس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی